vineri, 10 august 2018

2008 MAN TGA by SerbianMods | Am preluat monstrul plin de probleme

E clar, m-am reprofilat. Acum o dau pe camioane :))
Bunul meu amic si partener SerbianMods are din "dotare" acest frumos MAN TGA din anul 2008. Frumos, frumos, dar in spatele acestei frumuseti se afla un model plin de buguri atat vizuale, cat si fizice, iar eu voi incerca sa le remediez pe parcurs. Am tinut mortis sa preluez acest proiect de la el deoarece acest camion este unul dintre favoritele mele inca din copilarie de cand aveam lipit pe perete un poster cu un MAN TGA.
Modelul va fi pus imediat 
la download dupa ce remediez problemele de catre SerbianMods (click pe nume)

Galerie foto:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.