marți, 14 august 2018

1984 Dacia 1310 TX - Ursus Retro | Proiect complet finalizat

Aseara v-am prezentat inceputul acestui proiect, si iata ca in aceasta dimineata acest proiect este gata finalizat si tot odata, si urcat pe profilul meu de pe site-ul GTAInside.com. Pentru a descarca acest mod, da click aici
Am incercat sa aduc un mic plus de profesionalism creeand aceasta mica prezentare (ce-i drept, rudimentara momentan) al acestui mod. Sper ca a iesit bine, eu sunt foarte multumit de cum a iesit :)
Proiectul seama cu cel din realitate in proportie de 97%, deoarece fiindca nu am putut gasi o masca pentru faruri, si grila potrivita intr-o calitate cat de cat ok, dar decat nimic...este bine si asa.
Am sa va las acum mai jos cateva poze cu masina din joc
In curand voi reveni cu alte proiecte, stay tuned! :)


2 comentarii:

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.