sâmbătă, 4 august 2018

2002 Dacia Papuc - Ambulanta | Un omagiu adus vechilor ambulante

Cei mai in varsta isi aduc aminte cand pe strazi isi facea aparitia o astfel de masina. Cu o sirena ce suna ...horror si cu mersul ei super agitat, Papucul si-a facut usor usor cale si prin serviciul national de Ambulanta prin anii 2000, asa ca m-am gandit de ce sa nu o fac si eu pentru GTA? :)
(ai poza cu masina reala mai jos)
And voila. Aseara cam pe la ora asta am inceput proiectul, iar astazi (cu marele si mult ajutor venit de la SerbianMods), aproape am terminat masina. Mai sunt ultimele detalii de pus la punct, un bord nou si niste faruri noi 3D, si nu facute din poza :)
Va las mai jos mica sedinta foto. In curand va fi pusa la descarcat.
Multumesc inca odata partenerului meu, SerbianMods :)
Poza cu masina in realitate



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.