miercuri, 1 august 2018

2004 Dacia Logan MCV Politia Romana | Ultimele teste si retusuri inainte de download

Hehe, nu! Nu am uitat de acest proiect desi el a fost finalizat acum aproape o luna de zile, doar ca la testele anterioare realizate in joc am intampinat un bug la portiere (a se vedea prima poza de mai jos despre ce fel de bug este vorba). Un bug ce s-a lasat greu invins de cunostintele mele si a altor 3 prieteni, pana in aceasta seara cand din intamplare am reusit sa ii dau de cap, dar din fericire am reusit iar acum am putut realiza primele poze cu aceasta "doamna" in joc :)
Doamnelor si domnilor, in curand (in maxim 2-3 zile) masina va fi gata de descarcat si de umblat pe strazile "patriei". Modelul este un Logan MCV din 2004 si am ales acest model si nu pe cel din 2008, pentru ca este mai unic, pentru ca am incercat un exercitiu de imaginatie, gen...cum ar arata in realitate aceasta autospeciala.
Multumesc SerbianMods pentru modelul pus la dispozitie! :)
Nu uita, daca esti pasionat de domeniul politiei sau pur si simplu, iti place, urmareste pagina de instagram Polițiști 2.0, sau cea de Facebook!

 Ultimele teste, complet realizate. Mai are nevoie de mici retusuri si de adaugat niste elemente specifice cum ar fi, statie radio, radar, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.