luni, 13 august 2018

1984 Dacia 1310 TX - Ursus Retro | Piesa de rezistenta de la festivaul Untold & Neversea

Sunt un mare fan Dacia inca de mic, practic am crescut in masina aceasta, de aceea am ramas placut suprins cand cei de la Ursus au folosit o Dacie ca sa-si promoveze produsul lor atat de "retro". De aceea m-am gandit sa reproduc masina acestora si in 3D. Pregatirile deja au inceput, urmand ca maine seara cel tarziu, masina sa fie gata si pusa la descarcat :) 

Poze cu masina din realitate

Poze 3D in stadiul actual






2 comentarii:

  1. Foarte tare Dacia 1310 TX cu Ursus Retro. Imi spui si mie te rog frumos de unde ai luat blueprint-ul cu Dacia 1310 TX?

    RăspundețiȘtergere

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.