duminică, 5 august 2018

1996 Aro 242 - Ambulanta | Virusul ambulantelor a inceput

Tocmai aseara v-am aratat o alta ambulanta, iar astazi..inca una. Inca una realizata in mai putin de 24 de ore. Vreau sa multumesc in primul rand lui Cristian Burac care mi-a permis sa ii editez modelul de baza,  Misterio, care m-a ajutat la imbinari la portiere, si lui SerbianMods pentru asistenta si idei. Fara prea multa vorbarie, va voi lasa mai jos mica galerie foto. Proiectul este oficial uploadat pe profilul meu de GTAInside.com, si se afla in stadiul de aprobare, deci in cateva ore va fi disponibil la descarcat. Sper sa va placa, vor mai urma multe suprize :), in curand!
Iar ca si inspiratie m-am folosit de acest videoclip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.