miercuri, 18 martie 2020

2017 Mercedes-Benz Sprinter TDi | #TotulVaFiBine, COVID-19 + donatii


Ei bine, cu totii stim prin ce momente dificile trece toata lumea in aceste momente. Traversam o perioada destul de grea pentru toate tarile din lumea asta datorita noului virus COVID-19. Reactiile adverse pe langa cele omenesti? Granite inchise, scoli, facultati, hoteluri, restaurante, firme IT...pe scurt, aproape tot motorul economiei este pus pe pauza in aceste momente, ori, se lucreaza de acasa in anumite domenii.
Wippy's Garage se alatura campaniei internationale #EverythingWillBeOk, pe romaneste #TotulVaFiBine. Desigur, in mod normal trebuie sa fiu copil de scoala si sa desenez pe o coala un curcubeu si acest mesaj, dar m-am gandit sa fac ceva mai diferit pentru comunitatea mea de modderi din Romania, cat si cea internationala, si asa mi-a iesit acest mic proiect...sau nu, nu chiar proiect, ci o idee deoarece nu am lucrat mai mult de 20 de minute la el, dar care sper eu ca va avea un mic impact asupra cititorului. Sprinter-ul de astazi dispune de 3 variante: una in lb. Romana, una in engleza, si cealalta in lb. Italiana, tara care este cea mai afectata de raspandirea noului virus.
Astazi nu voi pune mare accent pe proiect, ci mai mult pe ceea ce am de spus.
Va rog, nu va jucati cu sanatatea voastra, si mai ales a celor din jurul vostru si ascultati de autoritati. Stim cu totii ca in Romania unele chestii publice nu merg deloc dar in situatia asta, Politia Romana cat si sistemul medical din Romania da dovada ca se misca. Bine, nu 100% dar totusi, este o schimbare iar daca ne vrem binele, trebuie sa ascultam de ei. Este de ajuns ca o persoana din grupul dvs. de prieteni sa fie infectat ca mai apoi sa se ajunge la 4, si tot asa.
Luati-va masurile de preventie, spalati-va pe maini cat mai des, nu va faceti stocuri tampite de mancare, hartii igenice si etc fiindca nu se vor inchide fabricile complet ca sa ramanem fara, in plus de asta ne punem si tot odata, puneti viata celor din jur in pericol.
Am mentionat mai sus cateva sistemul medical din Romania. Well, in perioada aceasta de pandemie ea dispune de o criza de masti sterile, combinezoane, ochelari de protectie si dezinfectanti. Stiu ca blogul meu nu este prea urmarit, dar daca 2-3 persoane sunt dispuse sa doneze 2 euro, putem ajuta cu ceva. Da, este o suma extreeeeeeem de mica fata de ce au ei nevoie, dar impreuna putem trece peste. Si cu siguranta o vom face. Am sa las mai jos detaliile pentru donatii

Masurile de preventie COVID-19


Galerie foto


Proiectul va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.