marți, 24 martie 2020

1998 BMW E36 M3 - Kindair Edition | Placerea nevinovata


Pe langa placerea mea nevinovata de a manca kebab-uri si de a devora batoane de Bounty, mai am inca o placere nevinovata. Batoanele Kinder Bueno care sunt absolut excelente, chiar si in ziua de astazi. 
De data aceasta am incercat sa imbin 2 chestii ce-mi plac cel mai mult: Kinder-ul, cu acest BMW E36 M3, din 1998, si sper eu ca a iesit destul de ok.
Multe despre model in sine nu ar mai avea rost sa povestesc, deja se stiu detaliile tehnice si toate cele. Vor mai urma 2 sau 3 masini pe acelasi template, dar in viitorul apropiat :), dar pana atunci, pregatim ceva frumos impreuna cu cei de la Hazzard Garage <3 
Ramaneti aproape!

(P) Fii solidar! Daca chiar apreciezi blogul, ceea ce fac si Wippy's Garage, doneaza si tu 2 euro! SMS 8826. Sustinem cadrele medicale care isi risca sanatatea in fiecare minut! Ajuta-i sa ne ajute! 

Galerie foto:

Acest proiect, ca toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.