duminică, 22 martie 2020

2003 Dacia 1305 Jumbo | Autoutilitara pentru clasa muncitoare post-decembristă


Cum in plina pandemie stam mai mult in case, (unii dintre noi din pacate...) am revenit din nou :)
De data asta cu un....Papuc. Well, nu mai este chiar un Papuc, desi la baza este, ci este vorba de Dacia 1305 Jumbo. 
"Stai, tocmai ai scris Jumbo? De ce?" 
Ei bine, in anul 1990, imediat dupa ce am iesit din comunism, Dacia fiind de atunci pe cont propriu, a incercat diferite exercitii de imaginatie, printre care si Dacia 1308 Jumbo (Vezi poza cu masina in realitate mai jos). Din pacate s-au realizat cateva exemplare intr-un numar extrem de mic, iar in ziua de astazi nu a supravietuit nici una, fiindca majoritatea dintre ele au fost date la export, ori la fiare vechi.
De data asta, am decis sa imbin 2 stiluri, cel vechi cu cel relativ nou, si asa a iesit Dacia 1305 Jumbo, cu frond-end de Dacia 1305 Papuc, si spate similar cu cel din realitate, preluat de pe un Fiat Fiorino din prima generatie.
Cei ce s-au ocupat de carosare sunt partenerii mei, si tot odata fratii mei de peste Prut, si anume SerbianMods.

Dupa cum bine v-am obisnuit, proiectul acesta, ca si toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com.

Galerie foto:
 

Dacia 1308 Jumbo in realitate (inspiratie)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.