luni, 2 martie 2020

2015 Ferrari 458 Italia - Highway Police Car | Primul proiect pe acest an


"Cam intarziat postezi, nu-i asa?" 
Cam da, dar din pacate, asa imi permite timpul. Si probabil stii si tu vorba, mai bine tarziu decat niciodata. Asadar si prin urmare, in seara asta (ora 0:16) va prezint un Ferrari 458 Italia din anul 2015, adaptat pentru politie. De unde mi-a venit inspiratia? Ei bine aici este partea putin jenanta. De cateva zile este in prea "bunul" nostru trending de pe YouTube-ul romanesc piesa "Viteza Ferrari" (spoiler alert, am folosit piesa asta pentru clipul proiectului), am ascultat-o de cateva ori, cam de destule ori incat sa-mi imaginez din ea o autospeciala de politie pentru autostrada. Ce-i drept, nu am echipat-o la interior cu vreun radar sau ceva, este pur si simplu stockish la interior, schimbariile majore fiind aduse la exterior :)

Fara alte vorbe in plus sau in minus, dupa cum bine v-am obisnuit mai jos veti avea pozele cu masina + video, iar proiectul acesta, ca si toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com.


Galerie foto

Video


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.