joi, 26 martie 2020

2012 VW Polo - Politia Romana | Prea mult cerutul Polo + #staiacasa


#staiacasa este sloganul zilelor de astazi. Stim cu totii prin ce momente trecem atat noi, cat si tot globul. Dar cu rabdare si respectand ordonanţele guvernamentale impuse de fiecare stat in parte, vom putea iesi mai repede din aceasta situatie.
Proiectul de mai sus este unul dintre cele mai cerute de comunitatea romaneasca de SA:MP, cat si de toti gamerii, asa ca daca am prins putin timp liber si motivatie, m-am apucat de el. Acest Polo va face parte dintr-o serie destul de maricica de proiecte cu masini ale institutiilor MAI, cat si cele din armata. Pe rand, cu rabdare, vor urma si celelalte in curand.

Din nou, despre aceasta masina in sine nu as putea zice prea multe, cu totii o stim, cu totii am vazut-o si tot asa. Mai mult, cativa din se si sperie cand o vede pe strada :)

Acest proiect, ca toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com, si sper ca va place. Momentan inca nu mai iau sugestii de proiecte, dar in viitor dupa ce le voi termina pe cele deja avute in plan, probabil voi reveni la sugestii.

Galerie foto
 

Inspiratie 

(P)Fii solidar! Daca chiar apreciezi blogul, ceea ce fac si Wippy's Garage, doneaza si tu 2 euro! SMS 8826. Sustinem cadrele medicale care isi risca sanatatea in fiecare minut! Ajuta-i sa ne ajute!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.