marți, 31 decembrie 2019

Rewind-ul anului 2019 | Peste 280.000 de descarcari la proiectele mele, va multumesc


Va multumesc! Cu asta as vrea sa incep, cu doar un multumesc tuturor carora m-au ajutat sa fac ceea ce fac astazi, partenerului si tot odata bunului meu prieten SerbianMods , colegilor mei din Societatea Românească de Modding, si a prietenilor apropiati.

Un an destul de difert pentru mine, din toate punctele de vedere, atat fizic, cat si psihic, dar si pe partea de modding unde, din ce cred si sper eu, am evoluat foarte mult.
Acum desigur, majoritatea celor care vor citi acest articol nu vor stii despre ce este vorba si despre ce fac eu aici, iar pentru asta am sa te rog sa arunci un ochi la acest articol (apasa aici). Si din nou am sa spun ceea ce gandesc. Pentru unii chestia asta nu inseamna mai nimic, pur si simplu niste modele banale puse intr-un joc absolut banal care nu te vor ajuta in viata cu nimic. La prima vedere, cam asa este, dar dincolo de toate acestea, acest hobby pe care mi l-am asumat implica imaginatie, mult timp si rabdare, chestii ce cred eu ca imi vor fi de folos candva, pe viitor. 
Nu, nu ma voi opri din ceea ce fac, cel putin nu momentan fiindca abia acum am ajuns unde mi-am propus cu adevarat si asta este doar inceputul. Da, voi posta putin mai rar datorita timpului scurt pe care il am. Totalul descarcarilor pentru acest an m-a suprins si pe mine, motiv pentru care am inceput sa scriu acest mic articol. Suma totala a descarcarilor pe anul aceste este de: 286,344 (numarul exact la data si ora scrierii acestui articol) doar pe GTAInside. De ce GTAInside? Pentru ca este singurul si tot odata cel mai mare site bazat pe moduri :). Pe langa numarul acesta se adauga +/- alte 29.567 de descarcari de pe alte site-uri, de exemplu GTAAll.com/LibertyCity.Ru, etc

Inca odata, multumesc pentru tot si sper sa ne vedem in 2020 tot aici, cu alte proiecte foarte interesante, colaborari si de ce nu, parteneri noi!

La multi ani!
PS: Renault 12 Gordini din poza este privat :-)


Galerie foto cu cateva proiecte ale anului acesta:
Cu acest proiect am inceput anul 2019, multumesc Alexandru pentru sustinere! <3 

Proiect realizat in mare parte de Narcis039

Mereu mi-am dorit sa avem asa ceva si in jocuri, asa ca...de ce nu?

Dap, il stim cu totii. Ne face sa tresarim mereu cand il vedem pe strazi. Si asta lipsea, dar l-am readus in lumina "reflectoarelor"

Ce pot zice? Sunt fan Eminem prea tare xDD

De aici usor usor se ingroasa gluma :)

Penultimul si tot odata cel mai rapid descarcat proiect in mai putin de 24h (peste 2000)

El este mezinul familiei si ultimul proiect pe acest an :). Multumesc Mihai Veghes pentru idee!







2 comentarii:

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.