joi, 5 decembrie 2019

2018 BMW M4 Widebody - Politia Romana | Revenirea la traditii + video


In caz ca va intrebati ce este cu titlul, mai exact cu fraza " Revenirea la traditii", ei bine...si acum imi aduc aminte de primul proiect de pe acest blog. Cu el am inceput, si cu el voi continua din cate se pare. Pentru cine nu stie la ce ma refer, este vorba de un alt BMW, un F10 cu pachet M care culmea, chiar a avut succes. Si daca tot a avut succes, hai sa bat fierul cat este cald. 
De cateva zile, pe wall-ul Facebook-ului meu apare o secventa din NFS 2015 in care este prezentat un astfel de BMW. Am stat sa ma gandesc, am stat sa-l caut pentru GTA, si nimic. Si m-am gandit, daca nu este deloc, hai sa-l fac eu :). Si ce a iesit...well, se poate vedea prin poze. Mie mi-a placut, si sper sa va placa si voua :)
Singurul miiiiiiiiiic defect ar fi cauciucurile care intra foarte foarte putin in pamant, dar nu se prea baga de seama. Am incercat sa corectez acest bug pe cat s-a putut, cu centrat, recentrat, pus sute de handling-uri, si nimic.
Sper sa va placa :)

Dupa cum bine v-am obisnuit, proiectul acesta, ca si toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com.

Galerie foto


Video

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.