joi, 26 decembrie 2019

2014 VW Polo GTI - Digi24 HD | "Cameramanul" mobil + video


Personal nu ma mai uit la TV de mai bine de 3 ani (da da, sunt "hipster" si ma dau mare), dar de la un timp am auzit numai lucruri destul de okish despre Digi24. Acum sa fim sinceri, nu toate televiziunile sunt usi de biserica.
Despre Digi24 nu ar fi cam nimic de spus, toti stim ce este si ce public au. Idea nu-mi apartine, ci doar mi-a fost aratata de un prieten de-al meu pe nume sau, Mihai Veghes, care este de profesie modder pentru GTA V.
As vrea sa-i multumesc tot odata pentru idea aceasta si sa speram ca vom colabora la mai multe proiecte pe viitor :)

Proiectul este deja disponibil pe profilul meu de pe GTAInside.com
Galerie foto: 

Video:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.