marți, 30 aprilie 2019

2018 Volkswagen Amarok V6 - Google Street View


Dupa micul succes avut cu proiectul Volkswagen Amarok V6 - Politia Romana, am revenit astazi cu aceeiasi masina dar sub o alta formula. Si dupa cum bine se vede si din poza de thumbnail, este vorba de versiunea virtuala a unui Amarok, "imbracat" in hainele flotei Google Street View. 
Masina nu cred ca mai are nevoie de o introducere fiinda cu totii o stiam, atat masina cat si serviciul Google Street View. 
Asa ca, fara alte cuvinte in plus sau in minus, am sa va las mai jos o mica galerie foto :)
Sper sa va placa

Dupa cum bine v-am obisnuit, proiectul acesta, ca si toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com.

Galerie foto

Inspiratie

*cri, cri*.....mintea mea xDDDDDDDDDDDDDDD

Un comentariu:

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.