marți, 4 decembrie 2018

2018 Volkswagen Amarok V6 - Politia Romana |


Cu chiu cu vai, a venit si ziua in care am terminat si acest proiect inceput acum mai bine de 2 luni. Si da, este vorba din nou...de o alta autospeciala a Politiei Romane. 
Poate unii dintre voi deja s-au saturat de atatea masini de politie facute pe acest blog, dar tot ceea ce vreau eu sa fac este sa aduc un mic plus de realism acestui joc, si de ce nu, al altor jocuri deoarece proiectele mele nu sunt, si nici nu vor fi blocate pentru a impiedica modificarea masinilor de catre alti oameni. Aici da, drumul asta este cu dus si intors, deoarece sunt unii asa zisi "modderi" ce doar modifica foarte, foarte putin, si nici nu pun creditele autorului principal din urma ... :)
In fine, aici este o alta discutie si nu vreau sa fac o analogie fix acum. Dupa cum stiti, proiectul va fi disponibil la descarcat in urmatoarele ore pe pagina mea de GTAInside.com

Galerie foto

Proiect inspirat dupa aceste imagini




2 comentarii:

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.