duminică, 28 aprilie 2019

2016 Dacia Logan 2 - Lightning McQueen | Fulgerul McQueen romanesc


Ce poate fi mai frumos decat sa povestesc despre desenul copilariei mele? Nimic, logic :)). Bine, nu este doar desenul meu favorit din copilarie (si acum imi place <3), ci al tuturor.

Nu cred ca ar trebui sa povestesc despre filmul asta fiindca..., este deja super cunoscut, dar daca ai intrat aici si inca nu stii despre ce este vorba in acest film, am sa-ti inserez un pic pasaj de pe Wikipedia ca sa-ti faci o idee asupra filmului, iar apoi am sa-ti povestesc de ce am ales sa fac acest proiect amuzant, dar tot odata dragut.

"Mașini (original, în engleză: Cars) este un film de animație produs de studiourile de animație Pixar pentru Walt Disney Pictures și distribuit de Buena Vista International în 2006. 
Rolurile principale din Mașini sunt redate de Fulger McQueen, Sally Carrera și Doc Hudson. Dublat de Owen Wilson, Fulger McQueen (in engleză Lightning McQueen) nu are la bază o mașină de serie și nici nu seamănă cu o mașină din Nascar. Conform producătorilor, acesta aduce mai mult cu o mașină sport-prototip de grupa C. Este „un hibrid între o mașină de serie și o mașină cu curbe voluptoase rezervată curselor de anduranță gen Le Mans (ca Lola Mk6 GT sau Ford GT40)”. Numele personajului principal, Fulger McQueen, s-a dorit a fi un tribut adus atât lui Glenn McQueen, un animator Pixar decedat în 2002, cât și actorului Steve McQueen, faimos pentru rolurile sale în filme cu mașini, printre care Inspectorul Bullitt și Le Mans. Indicativul lui McQueen este 95, anul lansării filmului Toy Story."

Daca ai citit pana aici, iti multumesc. Acum a venit partea in care iti voi explica de ce am facut acest proiect. Hmm..buna intrebare. Pe net a circulat zilele astea un Renault Logan (Brazilia, fiindca acolo Dacia nu este cunoscuta, dar Renault este si de aceea se vinde sub brandul Renault), colantat in Lightning McQueen (vezi poza de mai jos). Desigur, nu seamana 100% cu ceea ce am facut eu doarece texturile de care dispun nu sunt momentan foarte calitative, iar abilitatile mele in Photoshop nu sunt pe atat de bune precum pare. Asa ca, m-am inspirat, am adaptat, sau pe romaneste, am ROMANIZAT o Dacia Logan, si am realizat ceea ce se vede in prima poza de dinaintea articolului, dar si ce este mai jos. Si sper ca a iesit ceva ok, si ca va place :)

Dupa cum bine v-am obisnuit, proiectul acesta, ca si toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com.

Ne vom revedea foarte curand!
PS: nu mai imi recomandati masini, momentan am prea multe proiecte la care lucrez si nu stiu la care sa ma apuc mai intai. Va multumesc.

Galerie foto

Inspiratie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.