sâmbătă, 6 aprilie 2019

2014 VW Polo GTI - NextGen Communications | Micul mare ajutor


Cred ca anul acesta se implinesc 3 ani si 5 luni de cand acest VW Polo sta in "garajul" virtual de pe HDD-ul meu :)). De multe ori am dorit sa fac ceva din el dar uneori lenea si-a spus cuvantul :)). Dar uite ca dupa ceva timp, am reusit sa fac o prima versiune din planurile mele, si aceasta este un Polo GTI de generatia a 5-a (Mk5), o masina de interventie a celor de la NextGen (providerii mei de internet totodata). Am tot observat masinile lor in ultima perioada pe strazile orasului meu si am spus..de ce nu? No, bine, cele din realitate nu sunt versiunea GTI, ci pur si simplu niste banale Polo-uri, dar m-am gandit ca arata mai bine un Polo GTI cu toate ornamentele de caroserie specifice :)

Pentru cine nu stie ce este si ce face NextGen, am sa las mai jos un paragraf de pe Wikipedia:

NextGen este o companie de telecomunicații din România. A fost înființată în iulie 2008 de compania Romtelecom, adică Telekom. NextGen oferă servicii de internet, televiziune prin cablu și telefonie fixă în 11 orașe din România: (Giurgiu, Mangalia, Miercurea Ciuc, Mioveni, Odorheiul Secuiesc, Slobozia, Urziceni, Târgoviște, Târgu Jiu, Târgu Secuiesc și Tulcea) și peste 100 de localități rurale.

Modelul dispune de 2 versiuni, una cu roti standard de Polo GTI, si una cu roti de tabla :)

Dupa cum bine v-am obisnuit, proiectul acesta, ca si toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com. Ne vom revedea foarte curand! 

:)


PS:

Daca imi sustii proiectele, haide sa o ajutam te rog pe Cristina :). Ai aici articolul special pentru a afla mai multe!

Galerie foto:

Versiunea cu roti de tabla


Versiune cu roti standard GTI


3 comentarii:

  1. poti face o ambulanta Mercedes-Benz Vito Ambulanta/SMURD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, dar momentan voi face o pauza de la sugestii. S-au adunat prea multe momentan.

      Ștergere
  2. Salut poti face un vw polo de politie si un taxi ca asta https://www.stiripesurse.ro/jurnalista-agresata-sexual-de-efii-unei-companii-de-taxi-din-bucure-ti_953550.html te rog si daca ai putea un mercedes citaro

    RăspundețiȘtergere

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.