duminică, 31 martie 2019

2000 Mercedes-Benz Vito - Descarcerare | Sa speram ca nu vom avea nevoie de asa ceva...


A venit momentul in care mai postez si eu dupa o mica pauza de pe blog, dar si de pe GTAInside.com.

Proiectul de fata este arhicunoscut in Romania, este masina prezenta la fiecare accident grav sau foarte grav, tocmai de aceea in titlu am precizat faptul ca sper sa nu avem nevoie vreodata de asa ceva... :D

Multe despre aceasta masina nu ar fi de spus, se stie deja faptul ca aceasta masina este practic un "tanc" pe 4 roti si aici ma refer la faptul ca este o masina rezistenta la drumuri cat de cat greu impracticabile si inca rezista chiar si astazi, in 2019. 
Fara multe alte precizari, va voi lasa mai jos galeria foto a acestui proiect, cat si inspiratia :)

Fun fact: in 2017, Mercedes Benz a vandut 401,000 astfel de modele in toata lumea :)

Proiectul, ca si toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com. Ne vom revedea foarte curand! :)

PS: Daca imi sustii proiectele, haide sa o ajutam te rog pe Cristina :). Ai aici articolul special pentru a afla mai multe!


Proiect inspirat de:




3 comentarii:

  1. Propun sa faci o ambulanta Mercedes Benz Vito

    RăspundețiȘtergere
  2. Frate e prea misto, ar fi fain daca ai reproduce si o ambulanta de genu https://www.b1.ro/thumbs/landscape_big/2018/02/24/trei-paramedici-au-fost-raniti-intr-un-accident-rutier-cu-o-ambulanta-smurd-in-brasov-foto-272950.jpg

    RăspundețiȘtergere

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.