vineri, 8 martie 2019

Mercedes Benz Sprinder 313 CDi - Auchan Romania


Cine locuieste in Pitesti 100% va recunoaste aceasta masina. Proiectul a fost inceput acum 4-5 zile, dar datorita "bunului" meu mood de a face chestii uneori, am realizat doar 10% din el, iar dupa aceea  am pasat acest proiect prietenului meu Narcis039 care a realizat restul de 90% din el si astazi arata cum arata in poza de mai sus :)
Tot odata, acest proiect repezinta cadoul meu pentru urmatorul milestone ce il voi avea in curand, si este vorba despre cele 400.000 de descarcari totale ale proiectelor mele exclusiv de pe GTAInside.com

Masina este o replica 100% ca cea din realitate (vezi inspiratia mai jos)
Multe de spus despre masina..., pardon, maxi-taxi in sine nu as putea spune fiindca majoritatea dintre noi stiu aceasta masina si cat de potenta si puternica este in anumite cazuri :). Vorbim totusi de legendarul Sprinter si unul dintre cele mai reusite modele fabricate de Mercedes-Benz.


Proiectul, ca si toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com. Sper sa va placa, ne vedem foarte curand! :)

Galerie foto


Inspiratie


Video 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.