sâmbătă, 9 martie 2019

2016 Volkswagen Caddy - Registrul Auto Roman | aka spaima soferilor


Nu degeaba am adaugat la titlu "spaima soferilor". Daca cumva aceasta masina te va opri in trafic, e clar...ai pus-o. Si ai pus-o la modul cel mai rau daca nu ai masina ok din punct de vedere tehnic, dar si legislativ. Pentru cei care nu stiu ce inseamna Registrul Auto Roman (desi ma indoiesc) am sa va las mai jos o scurta prezentare: 

" Registrul Auto Român (R.A.R) este organismul tehnic de specialitate desemnat de Ministerul Transporturilor ca autoritate competentă în domeniul vehiculelor rutiere, siguranţei rutiere, protecţiei mediului înconjurător şi asigurării calităţii."

Am observat aceasta masina in trafic acum cateva saptamani si m-am decis sa o realizez. Mno, bine..acum nu este fix acelasi model, deoarece cele care patruleaza pe strazi sunt in mare parte Caddy Mk3 (MK3 = generatia a 3-a), iar cel prezentat mai sus este MK5, versiunea Maxi (Maxi = mai lunga decat un Caddy stock). Am sa va las mai jos o galerie foto cu proiectul, dar si cu inspiratia pentru aceasta :)
Sper sa va placa. In curand voi reveni cu un Logan Mk1 pentru aceeasi firma (RAR) :)

Stay tuned!

Proiectul, ca si toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com. Ne vedem foarte curand! :)

Galerie foto



 Proiect inspirat din aceste poze


6 comentarii:

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.