luni, 24 decembrie 2018

Dacia 1310 CN3 - Christmas Edition | Si totodată un mic cadou din partea mea de Craciun :)


Myep..., se pare ca a venit din nou aceea perioada din an in care toti devenim mai buni, toti daruim si primim inapoi zambete sau iubire, depinde de posibilitati acum :))...
In urma cu cateva zile v-am prezentat un mic cadou de Mos Nicolae, si este vorba de primul meu camion realizat vreodata si anume Kenworth W900, care imbraca un template de Coca-Cola, exact cum exista si in realitate. De asemenea si o remorca, si ea fiind imbracata in aceleasi "haine". 

Astazi, pentru ca suntem in ajunul Craciunului, vreau sa va doresc un craciun fericit tuturor celor care mi-au fost alaturi anul acesta, si vreau sa va spun ca nu ma voi opri aici nici la anu'. Vor veni multe suprize in ceea ce priveste proiectele mele ce se bazeaza pe lumea GTA, dar totodata, vor veni suprize si pentru alte jocuri :)
Sunt mandru recunoscator tuturor celor care m-au sustinut, care mi-au spus o vorba buna in ceea ce fac, si credeti-ma ca ma motiveaza sa nu ma las. Chiar daca pare un lucru banal...extrem de banal de fapt din exterior, pentru mine a devenit un hobby. Un hobby ce ma ajuta sa ma relaxez si sa-mi ajut creativitatea sa creasca. Mno, acum lasand de o parte toate acestea, chiar va multumesc.
Acesta este ultimul proiect pe acest an si sper sa va placa. Fix acum il voi uploada pe profilul meu de GTAInside.com si sper ca cel tarziu pana maine la ora 10:00-11:00 sa primesc o aprobare ca mai apoi el sa fie descarcat :)
Asa ca pana atunci va las cu o mica mare galerie foto :)
Sper sa va placa

Galerie foto:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.