miercuri, 19 decembrie 2018

Kenworth W900 + Remorca | Monstrul american din caravana Coca Cola de Craciun :)

Dap, ai citit bine si este chiar acel camion ce strabate tara noastra in lung si-n lat in perioada sarbatorilor de Craciun. 

Inspiratia pentru acest proiect mi-a venit fix de la camioanele reale ce "patruleaza" pe strazile noastre in perioada asta, dupa cum am si spus mai sus :), si in premiera pentru "cariera" mea, acesta este primul camion realizat de mine cap-coada (proiect ce implica capul tractor si remorca) si sincer sunt mandru de acest lucru :)
Acest proiect este ca un mic prim cadou din partea mea si va fi disponibil in cateva ore la descarcat pe pagina mea de pe site-ul GTAInside.com
Sper sa va placa acest prim cadou, va mai urma inca o supriza dar aceea o voi arata pe 23 sau pe 24 decembrie, cand vom fi aproape de Craciun. Ca si indiciu, este ceva autohton si destul de cunoscut la noi.
Cum ziceam, sper sa va placa.


Ca o mica paranteza...: 
multa lume ma intreaba de ce fac modele doar pentru SA si nu pentru GTA 4/5, etc.
Raspunsul este simplu, momentan doar pe acest joc ma axez, dar timpul de lucru este la fel de mare indiferent daca as face pentru GTA 4 sau 5. Modelele, implicit si proiectele mele sunt 100% deblocate si oricine poate sa faca orice cu ele, atata timp cat eu si autorii originali stim in ce fel sunt folosite :)

Acum ca am clarificat acest mic impediment, sa trecem la galeria foto:

Inspirat de la acest camion




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.