sâmbătă, 1 decembrie 2018

1978 Dacia 1300 - Ediția Centenara 2018 - La multi ani, Romania!


Inca nu realizez faptul suntem deja in 1 decembrie. A trecut totul atat de rapid... :))
In fine. 

La multi ani, Romania!
La multi ani, romani!
Romanica noastra draga, iarta-ne pentru ca te-am lasat pradata unor hoti :)
In semn de omagiu al tarii noastre, am realizat acest mic proiect. La baza proiectului, se afla masina domnului Koszta Ervin, care tot odata este si propietarul acestei masini. 
Vreau sa mentionez faptul ca proiectul meu este doar o copie a masinii lui, pentru ca am dat de masina lui fix seara trecuta, pe 30, si tot seara trecuta m-am si apucat de acest proiect, cam pe la ora 2:00 :), si nu am avut de unde face rost de materialele necesare recreeari fidele a masini. Dar, a iesit si asa, si in curand va fi disponibila pe pagina mea de GTAInside.com
Va voi lasa mai jos o galerie foto (PS: mai sunt cateva mici elemente de modificat pe la usi, in varianta de download vor fi rezolvate):



 Inspiratia acestui proiect a venit de aici (multumesc Koszta Ervin)
 

2 comentarii:

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.