luni, 19 noiembrie 2018

Dacia 1300 USA | Visul nostru romanesc, in visul lor ...american :)


Cred ca nu mai este un secret faptul ca batrana noastra Dacie 1300 a ajuns peste hotare, ba chiar si peste ocean..Mai exact, in New York. Propietarul (Eduard Palaghita, pe care il saluta prin aceasta cale) plecat de multi ani din Romania, si-a dorit o mica bucatica romaneasca acolo unde s-a stabilit, asa ca si-a achizitionat acum ceva ani buni, un exemplar :)
Povestea oricum cred ca o stiti, este plin internetul de chestia asta. 
Cum acest proiect nu s-a realizat pana acum, m-am decis sa-l fac eu. Am incercat sa recreez pe cat s-a putut modelul real.
Modelul de fata, este realizat de Neagu D. Romeo, autor al Daciei GFB de pe GTAInside.com, si vreau sa-i multumesc pentru modelul pus la dispozitie. 
Asadar si prin urmare, acest proiect va fi disponibil in cateva ore la descarcat pe GTAInside.com, mai exact, pe pagina mea.
Sper sa va placa :)
IVF Adaptation
movable: steering wheel, stop-lights, turn-lights, rear lights, working brake calipers -
 AD Adaptation: speedometer, engine temperature, wipers
Galerie foto:

Inspiratia a venit de la aceasta poza :)

Poze reacutalizare


Videoclipuri si cadre reale cu aceasta Dacie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.