vineri, 2 noiembrie 2018

Krone Profi Liner Trailer - theSHOW Romania

In primul rand, nu, nu am fost platit pentru reclama si nici nu voi accepta vreodata sa fiu platit pentru a face ceva pe acest blog. Canalul theSHOW Romania  este a unui bun prieten de-al meu, pe nume Paul (te salut pe aceasta cale, sunt 101% convins ca te vei uita aici :)) ), si m-am gandit de ce sa nu fac un fan made trailer pentru GTA? Proiectul a durat fix 5 minute, cu remapat, retexturat, etc, prin simplul fapt ca modelul in sine are putine poligoane, deci putine poligoane de selectat = mai putina munca :))
Ca de obicei, proiectul va fi disponibil in curand la descarcat pe profilul meu de GTAInside.com
PS: Paul, scuze ca nu am mai avut rabdare si am pus proiectul la descarcat :))

Galerie foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.