duminică, 4 noiembrie 2018

1958 Volkswagen Type 2 (T2) - distributie Coca Cola pe ritm vechi :)

Astazi stateam pe internet si ma uitam din plictiseala pe internet la niste machete auto, pana cand mi-a sarit in cale acest VW T2 Pickup pentru distributie Coca Cola (vezi ultima poza din articol). Si stiti bine ca nu ma pot abtine cand vad ceva frumos, si imediat m-am apucat de treaba, iar acesta este rezultatul. Sper ca a iesit bine, si ca va place :)
La inceputul acestui proiect, m-am gandit sa nu il fac public, pentru ca mai am un VW T1 Coca Cola , iar acela este un proiect strict privat, dar m-am decis ca acesta sa fie un mic cadou din partea mea :), asa ca il voi publica. Deci, in curand va fi disponibil pe pagina mea de GTAInside.com, la descarcat :)

Galerie foto


Inspiratia venind de aici :) 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.