marți, 13 noiembrie 2018

[ENG/JPN] Nissan Fairlady 240Z - Japan Anniversary Edition | Gata de descarcat :)

RO:
In urma cu 2 saptamani, am inceput acest proiect, si la 2 zile dupa ce l-am demarat, l-am si terminat. Nu l-am pus repede la descarcat pentru ca am asteptat sa vina luna noiembrie pentru a-l lansa :).
Am realizat acest proiect deoarece luna viitoare va fi ziua nationala a Japoniei, si in semn de respect am realizat acest mic si simplu proiect, ca un omagiu vechilor modele Nissan/Datsun, dar si masinilor clasice din Japonia

ENG:
I realized this project because next month it will be Japan's national day, and in a sign of respect I realized this simple little project, as an homage to the old models of Nissan/Datsun cars and classics from Japan

JPN:
来月日本のナショナルデーであろうし、尊敬の印に日本から日産・ ダットサン車やクラシックの古いモデルへのオマージュとして、この単純なプロジェクトが実現ためこのプロジェクトを実現しました

Galerie foto:
フォト ギャラリー:
Inspiratia mi-a venit de la aceasta poza

Proiectul va fi dispobibil in curand pe pagina mea de GTAInside.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.