duminică, 3 februarie 2019

2016 Dacia Logan 2 - Politia Romana | Sau cum imi place mie sa-i spun... tinerelul :)


Oare mai are nevoie de introducere masina asta? Incepem sa o vedem din ce in ce mai mult pe toate strazile (vorbind strict de modelul Mk2 in comparatie cu Logan-urile vechi din 2004). 

Dupa cum stiti unii dintre voi, in sfera GTA nu a fost realizata pana acum acest model de Dacia Logan ce imbraca insemnele politiei romane, asa ca m-am decis acum mai bune de o luna sa o recreez cat pot eu de bine in joc, si rezultatul il puteti vedea si dvs. in pozele ce le voi atasa mai jos. Mie unul imi place ce a iesit, si ah, daca se vad mici umbre pe portierele usilor ori este din cauza umbrelor ENB-ului meu, ori datorita unui bug ce nu ii pot da din pacate de cap orice as face. Dar per total, masina arata si exceleasa la toate capitolele. Este un model super detaliat, deci daca cumva folosesti un calculator mai slabut, iti recomand sa folosesti modelele mai low-poly, exemplu ar fi proiectul prietenului meu, SerbianMods, link aici.

Acestea fiind spuse, va voi lasa mai jos galeria foto. 
Proiectul va fi disponibil in cateva ore pe pagina mea de pe GTAInside.com in cateva ore :)

(P) Follow paginii Politisti 2.0

Galerie foto:








7 comentarii:

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.