sâmbătă, 23 februarie 2019

2016 Dacia Duster Pompierii | Micutul prezent intotdeauna la interventii


O vedem mereu pe la orice fel de interventie. O vedem de fiecare data de 1 decembrie la defilare...dar sa dea domnul sa nu avem noi nevoie de ea in realitate!

Astazi dupa o mica pauza am decis sa fac acest proiect, unul foarte ok din punctul meu de vedere, pentru serverele role-playing de SA:MP. 

Nu ar fi multe de spus despre aceasta masina, si nici despre pompieri fiindca ...cam toata lumea stie cine sunt ei, ce fac, etc, etc., plus ca in momentul de fata nu am un asa mare chef sa redactez un ditamai articolul :)), (trebuie sa fiu sincer cu voi, csf ncsf) asa ca va voi lasa mai jos o mica galerie foto impreuna niste poze de unde m-am inspirat pentru acest proiect :)

Proiectul, ca si toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com. Sper sa va placa, ne vedem foarte curand! :)

Galerie foto


Inspiratie




3 comentarii:

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.