luni, 25 februarie 2019

2010 Dacia Duster Pompierii | Dupa cum am promis, am revenit cu un edit ^_^


Dap, vezi bine. Este oarecum acelasi proiect, dar am incercat sa aduc ceva mai nou, un design putin mai...de doamne ajuta :)). Nu-i o idee 100% originala, m-am inspirat de la un render facut de pe net unde acel model este spre vanzare la ceva dolari (vezi galerie foto jos), dar am reusit sa-l recreez cat se poate de mult si rezultatul..., ei bine..se poate vedea mai sus. Sunt foarte fericit ca l-am dus la final, fiind un proiect ce s-a intins pe 2-3 zile in comparatie cu precedentul, care m-a tinut fix 6 ore pentru realizarea lui. 

Pe langa ca sunt fericit si oarecum mandru de ce a iesit, am reusit sa fac probabil cea mai blanao sau...cea mai frumoasa "sedinta foto" cu acest proiect.
Multe de spus despre masina..nu ar fi de zis fiindca majoritatea din noi o stim, o vedem peste tot pe strazile din Romania, dar chiar si din strainatate. Mno, deci...sper sa va placa :)
Revin in cateva zile cu alte proiecte, stay tuned!

Fara alte cuvinte sau adaugiri, proiectul, ca si toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com. Sper sa va placa, ne vedem foarte curand! :)

Galerie foto:


Inspiratie (render):



3 comentarii:

  1. CE TARE ! Apreciez ca postezi foarte des am o intrebare:

    VEI PUTEA FACE UN VOLKSWAGEN T5 SMURD sau AMBULANTA ( sau sa incerci sa faci un Mercedes-Benz Vito smurd sau ambulanta :) )

    RăspundețiȘtergere

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.