luni, 28 ianuarie 2019

2016 Mercedes Benz AMG C63 DTM Kamikaze Edition

Mda, cred ca am innebunit in ultima perioada cu piesele lui Eminem fiindca 70% din timpul meu ii ascult melodiile. Csf, asa-s eu cand mi se "scoala" piticii pe creier :). Si dovada o am in fata. Presupun ca toti stiti de scandalul Eminem vs MGK si albumul Kamikaze dedicat mumble rapperilor din afara :), nu mai este nevoie de nici o intrducere. Ca un mic semn de respect si de loialitate a artistului cu care practic mi-am trait toata copilaria, m-am decis sa fac acest proiect aparent banal. Multumesc celor din grupul SRM (Societatea Românească de Modding) pentru voturile lor. Ei au ales in speta acest Mercedes Benz AMG C63 Touring Car, asa ca m-am conformat si m-am pus pe treaba. 

Intramplarea haioasa face ca eu am visat acest proiect acum vreo 2 nopti in urma cand ascultam melodia Fall a lui Eminem si mi-am imaginat rafalele lui de cuvinte impachetate frumos intr-o masina de curse ce se pune la start si este pregatita sa doboare lejer concurenta. Meh, Wippy si imaginatia lui, n-ai ce sa faci ... =))

Fara alte adaugiri, va las mai jos o galerie foto. Proiectul, ca si toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com.
Sper sa va placa, ne vedem foarte curand! :)





Un comentariu:

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.