vineri, 11 ianuarie 2019

2010 BMW Z4 GT3 - Monopostul suprem


Huh, ce repede trece timpul. Bine te-am regasit si iti multumesc tot odata ca ai dat click pe acest articol. Da-mi voie sa-ti prezint al 2-lea proiect de-al meu pe 2019.
 Luna trecut am anuntat acest proiect si tot luna trecuta am si inceput treaba la el. Motivul pentru care a intarziat atat a fost ......nu am avut destula motivatie, timp, sau rabdare in ultima perioada pentru a-l termina deoarece necesita zeci de ore de fixat texturile, de mapat, remapat si tot asa mai departe. Cei din domeniu stiu ce zic :)
Acest proiect face parte din familia mea de DTM-uri (masini de curse), familie ce mai include un Audi A4 2008 DTM care a strans peste 20.000 descarcari numai pe pagina GTAInside.com.

Multe de spus despre masina nu ar fi pentru ca nu are nimic iesit din comun, doar i-am aplicat un paintjob aferent si cum merita totodata :)
Dupa cum v-am invatat pana acum, proiectul va fi disponibil in cateva ore pe pagina mea de pe GTAInside.com

See ya' soon! :)

Galerie foto:

Proiect inspirat din jocul iRacing


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.