sâmbătă, 16 februarie 2019

2004 Dacia Logan | Taxiul lui Rață din serialul Las Fierbinti


Nu am crezut vreodata ca voi face acest proiect, dar se pare ca pana la urma l-am facut :))
Este vorba (despre cum scrie si in titlu) despre Loganul (aka copilul) lui Rață din sfantul si arhicunoscutul serial Las Fierbinti, serial la care ma uit oarecum ocazional, dar si cand ma uit..rad mereu :)). Aici exceptand fazele haioase postate de altii pe YouTube sau pe retelele de socializare. 
Nu a fost un proiect foarte greu, ba chiar cel mai usor (~30-35 min de munca) deoarece nu au fost multe de modificat fiindca am plecat de la o baza destul de buna. Probabil cativa dintre voi nu stiti despre acest serial, in speta nici despre aceasta masina, si ca sa va "salvez", am sa va pun mai jos dupa galeria foto inspiratia acestui proiect (adica pozele cu masina in realitate), implicit si cateva videoclipuri amuzante ce m-au ajutat sa vad masina din mai multe unghiuri. Singurul "defect" pe care l-am intampinat si de care nu sunt prea mandru sunt jantele care nu sunt 100% ca cele din videoclip fiindca acolo sunt de fapt niste capace pentru jante, dar  chiar si asa am reusit sa gasesc unele super asemanatoare, iar al 2-lea lucru ar fi aceea chestie de deasupra navetei de bere facuta din ceva sarma, dar chiar si fara acestea, masina este recreeata in proportie de 98% :), ceea ce ma multumeste. 

Sper sa va placa :)
Proiectul va fi disponibil la descarcat in cateva ore pe pagina mea (apasa aici)


Inspiratia a venit de aici:


Video

Un comentariu:

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.