vineri, 3 aprilie 2020

Primul nostru meet pe 2020, by LSD Group | #CoronaMeet2k20


Sunt foarte mult de spus despre baietii din grupul LSD, a.k.a "Societatea Românească de Modding". Cu ei am invatat cum se foloseste programul Zanoza Modeler, cu ei am impartasit multe amintiri si momente hazlii, si da, ce-i drept hazlii, dar uite ca aceste prietenii s-au materializat in niste prietenii cu adevarat, ce se intind pe cativa ani buni. 
Am participat acum cativa ani buni la ultimul lor meeting numit xDSummer 2k15, unde am fost participant cu un VW Golf Variant Pickup :) . Anul acest, am participat in organizare ca si "fotograf", si datorita situatiei si crizei globale, organizatorul meeting-ului a luat decizia de a-i pune numele "CoronaMeet2k20" 
Printre cate batai de cap am trecut cu totii, in special eu fiindca anumite programe si masini, cat si anumite erori din joc nu imi dadeau pace. Practic, rezolvam una, veneau alte 2 probleme la un loc, si prin asta vreau sa-mi cer scuze tuturor care au participat in seara asta la meeting-ul acesta. Mi-as fi dorit sa iasa cu mult mai palpitant pentru noi toti, dar situatia ce a avut sa se intample a fost cu totul alta. Din nou, imi cer scuze pentru asta baietilor din LSD :)

Fara alte cuvinte in plus sau in minus, am sa las doar cateva poze aici pe blog (~2 - 3), iar restul de poze (circa 95-105 poze) vor fi arhivate si puse la download pentru a le vizualiza la calitate cat mai inalta. Pe aceasta cale vreau sa marturiesc celor care nu si-au vazut masina in poza ca trebuie sa ma anunte aici, intr-un comentariu sau pe grupul de FB, fiindca datorita multor poze si fisiere, m-am incurcat in ele fara sa vreau. Repet, sa mi se de un mesaj.
As vrea sa mai adaug celor noi de pe blogul acesta ca toate proiectele prezentate sunt creatiile proprii ale autorilor si tot odata, toate sunt private si nu vor fi niciodata la descarcat!

Mini galerie foto

.....vezi aici continuare (descarca arhiva aici! | arhiva se va actualiza in fiecare saptamana pentru a impiedica pierderea lor)

PS: Sper sa va placa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.