luni, 20 aprilie 2020

1998 Volvo FH12 - Frutti Fresh / Izvorul Minunilor | Nostalgia si gustul copilariei


Eram mic, mergeam la gradinita si nu lipsea o zi sa nu am in ghiozdan un suc Frutti Fresh sau American Cola, ori in unele zile..Izvorul Minunilor. Au fost niste brand-uri foarte iubite de romani in aceea perioada (o perioada dupa parerea mea linistita, fara mari batai de cap). Dar cum orice lucru frumos nu tine toata viata, asa este si in cazul celor 2 brand-uri care in ziua de astazi sa fiu sincer, s-au cam prostit. Nu ca ar fi doar ei in oala aceasta, sunt firme/branduri mult mai mari care s-au prostit, dar asta este o alta discutie. Acum o saptamana mi-a trecut prin minte sa realizez flota European Drinks incepand cu aceste oarecum 2 "legende" de pe straziile patriei. Este vorba de Volvo FH12, an 1998 imbracate in Frutti Fresh si Izvorul Minunilor, replica 1:1 ca cele din realitate. Multumesc pe aceasta cale prietenului meu Narcis039 pentru detalierea acestora.
Modelele au fost editate in intregime, in interior se gasesc multe ornamente, bordul a fost complet restilizat pana in cel mai mic detaliu. Am promis ca vor avea imVehLight, dar din pacate datorita unor erori nu se pot realiza acum, dar pe viitor vor avea imVehLight toate :)
Ce este European Drinks?
European Drinks este un grup de companii din România, înființat în anul 1993. Este una dintre cele mai mari companii de pe piața alimentară din estul Europei. Din grup fac parte producătorul de băuturi răcoritoare European Drinks, producătorul de alimente și bere European Food și producătorul de băuturi spirtoase Scandic Distilleries. European Drinks mai deține companiile Rieni Drinks, și Transilvania General Import Export, care transportă și distribuie produsele fabricate de companiile din grup. Grupul deține cel mai mare număr de brand-uri înregistrate în România, având în portofoliu apa minerală Izvorul Minunilor, sosurile Regal, sucurile Fruttia, napolitanele Naty și berea Bürger. Produsele firmei sunt prezente în peste 40 de țări.
Acest proiect, ca toate celelalte prezentate aici, este disponibil de cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com, si sper ca va place.

PS: Stay close! Vor urma chestii noi in curand :)

Galerie foto:


Inspiratie





Un comentariu:

  1. Felicitari! Am crescut cu ele, in 2015 obisnuiam sa fac si eu moduri pentru SA, vad ca de 3 ani oricum sunt si acestea, amintiri frumoase! Sper ca esti bine si azi!

    RăspundețiȘtergere

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.