joi, 17 noiembrie 2022

1971 Dacia 1300 | Portocala mecanica a lui Alexandru Serban |


Ah, de cand n-am mai scris pe blog, multe s-au intamplat. Ne-am axat pe urmatoarele proiecte, ne-am deschis cont de TikTok, am vorbit cu prietenii si colaboratorii nostri, etc. 
Dar niciodata nu am uitat sa ne oprim din munca la fel cum si prietenul nostru, cunoscutul Alexandru Serban, nu s-a oprit pana cand nu si-a vazut visul cu ochii liberi. Despre ce vis este vorba? Despre a sa Dacia 1300 restaurata pana la ultimul surub, cu multa pasiune si devotament. Ne-a placut extrem de mult vibe-ul sau, felul in care isi editeaza videoclipurile, si ne-am propus sa ii recreeam masina sa, in semn de multumire, in GTA:SA!
Din pacate, proiectul are 2 lipsuri: lipsa dunga cromata la usile de jos, si cromul de langa usi. Asta din cauza ca nu am gasit o "donatoare" de pe care sa preluam anumite elemente, iar stergerea celor existente pe modelul nostru ar fi dus catre "gaurirea" modelului.
Fara alte cuvinte, va voi lasa mai jos un prom trailer cu masina, cat si ultimul sau vlog postat (17.11.2022) in care vedem reactia sa.
Alex, inca odata multumim foarte mult, te sustinem!
PS: Mai multe suprize de la noi, curand :>

Prom trailer & vlog:


6 comentarii:

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.