miercuri, 12 ianuarie 2022

Am revenit!


A trecut mult timp de cand nu am mai postat aici. 
Multe treburi s-au schimbat de ultima data, am inceput alte colaborari, le-am terminat pe altele....mai pe scurt, am incercat sa evoluam si mai mult, ca mna...pauzele lungi si dese, cheia marilor succese.

Vin...sau mai bine spus, revin in fata dumneavoastra cu alte 8-9 proiecte la care am lucrat cu drag in tot acest timp in care am fost presat din toate partile, iar timpul meu era pur si simplu un vis frumos.
Sper sa va bucurati cat mai mult de ele <3 . Vor urma cateva articole cu si despre ele, pe langa asta...voi incepe un proiect frumos bazat pe interviurile anumitor personaje din istoria moddingului romanesc, si nu numai! Ramaneti pe aproape <3 


PS: Daca ne sustii cu adevarat, cumpara stickerul Wippy's Garage de pe acest link: apasa aici!



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.