duminică, 21 iunie 2020

1998 Mercedes-Benz Vito Stance | Dulcea revenire


Dap. Dupa o scurta pauza, am revenit din nou. Dupa cum povesteam in anumite articole, pauzele lungi si dese, cheia marilor succese. Acum nu vorbesc despre succese la mine fiindca nici nu se pune problema, dar m-a ajutat sa pot pune la capat cateva proiecte, dar tot odata sa vin cu cateva noi, fresh. Si subiectul de fata face prezenta propozitiei de mai sus. Multi cunosc aceasta dubita, dar pentru cei care totusi sunt totali paraleli cu lumea auto (no hate, don't worry), Mercedes-Benz Vito este succesorul modelului Mercedes-Benz MB100 (vezi poza mai jos) fabricat intre anii 1981-1996, si aduce multe elemente de design si mecanica noi. Fata de predecesorul lui, Vito a avut si inca are mare succes pe piata de autoutilitare / dubite.

Povestea proiectului in mare este super simpla. Intr-o seara, plictisind fiind, am descoperit deruland prin newsfeed-ul de la facebook, o dubita de genul asta. "Lasata" pe burta, jante cromate, bullbar, etc, etc, si am spus, de ce nu? Hai sa vedem ce iese. In general, cam la toate proiectele mele cam asa incep, incercand sa vad daca iese sau nu, iar in caz ca ceva nu iese din prima, o trag pe dreapta ceva timp, si revin la aceea idee, incercand metode noi. Si a iesit...ce a iesit in poze. Sper eu ca a iesit destul de ok.

Acest proiect, ca toate celelalte prezentate aici, va fi disponibil in cateva ore pe profilul meu de pe GTAInside.com, si sper ca vă va place. 
Voi reveni in curand cu mai multe proiecte :) 

Galerie foto:


PS: este posibil ca in varianta finala sa mai existe cateva mici modificari

Inspiratie:

 Mercedes-Benz MB100




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.