luni, 8 octombrie 2018

2015 Renault Clio RS - Redbull | Project update + R.S. KIT update

In sfarsit, dupa atata timp, am reusit sa fac cate ceva la acest proiect, chiar daca mai este muuuuuuuuuuuuuuuuuuuult pana la final :). In momentul de fata am gasit un kit de Clio R.S. neconvertit pentru GTA:SA (multumesc SerbianMods), am reusit sa atasez toate partile intre ele si in curand urmeaza partiile mai grele: texturarea lor de la 0 si centrarea pe modelul de baza. Sa transformi un Clio obisnuit intr-un Clio RS nu este chiar asa de usor precum pare, atat in realitate, cat si in 3D :). 

Acestea fiind spuse, proiectul nu este inchis, este inca in desfasurare doar ca..., nu am o data exacta in care il voi termina :)
Va las mai jos poze cu stadiul actual in 3D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.