vineri, 20 iulie 2018

VW T1 - Coca Cola Edition | Cand caldura si imaginatia se imbina

Hehe, vara anului 2016 si multe zile de canicula. Cam asa as descrie eu perioada aia, si tocmai  am vazut pe YouTube la sectiunea "recomandate" piesa lui Inna ft. J. Balvin - Cola Song. Ulterior, dupa mai multe replay-uri la aceasta melodia mi-a venit in gand ideea de a incepe un proiect avand ca subiect compania Coca-Cola, si ce masina mai reprezentativa mai exista pe piata? Doar VW T1. Ma rog, sunt si mai multe, dar T1 din cate poze am observat eu pe internet, este facut in mii si mii de feluri, de la rat style cu diverse stickere pe el, pana la stance si de ce nu, sleepere :)
Am sa va las mai jos galeria foto cu acest proiect, modul fiind momentan privat. Ma voi mai gandi daca il voi pune sau nu la descarcat in perioada urmatoare, sper sa va placa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.