duminică, 22 iulie 2018

2004 Dacia Logan | The Ultimate Sleeper

Da, stiu, este ciudat sa vezi Dacia Logan si termenul "sleeper" legate impreuna in aceeasi propozitie, dar da. Exista...exista virutal momentan. Modul face parte din arhiva mea personala (cea pe care am si recuperat-o de fapt zilele trecute) si am fost atat de nerabdator sa fac o mica sedinta foto cu aceasta masina incat nu am putut amana din nou cateva saptamani. Ei bine, acesta este rezultatul imaginatiei mele, ajutorul meu fiind Georgian R (Geolga) caruia ii multumesc ca m-a ajutat sa imbin toate aceste piese. Masina este modificata in intregime, tot ce a ramas este un bord din fibra de sticla, 2 scaune si centuri de siguranta si rollbar. Ca si motor, avem un VR6 de generatie 2005, cu o putere de 300HP. Va urma in curand o filmare cu aceasta masina, stay tuned! :)
Mai jos este mica galerie foto, sper sa va placa si daca aveti ceva de obiectat in legatura cu masina, sau daca vreti o schimbare, sunt deschis oricand la orice parere. Multumesc :)
PS: Modul este privat, nu va fi la descarcat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arata-mi ca ai 7 ani de acasa si exprima-te frumos inainte de a scrie un comentariu :)
PS: nu mai iau sugestii pentru un timp.